ביטוח שיפוצים

שירותים נוספים

מהו ביטוח שיפוצים

ביטוח שיפוצים הוא ביטוח המיועד לחברות שיפוצים וקבלני בנייה העובדים בתיקון ושיפוץ פרויקטים מורכבים. ביטוח שיפוצים מגן על חברת השיפוץ מפני כל שיבוש שעלול להתרחש תוך כדי ביצוע עבודות שיפוץ.

ביטוח שיפוצים כולל כיסוי פציעות עבודה עבורכם ועבור העובדים שלכם, הגנה מפני אסונות טבע שעלולות לפגוע במבנה בשיפוץ או בציוד שלכם תוך כדי עבודת שיפוץ, וכן ביטוח למקרה שלקוח לא מרוצה מחליט לתבוע את חברת השיפוצים שלכם.

מי זקוק לביטוח שיפוצים?

ביטוח שיפוצים מיועד לחברות שיפוץ, בעיקר כאלה אשר מתמחים בעבודות שיפוץ מורכבות. עבודות שיפוץ אלו דורשות שימוש בציוד מכני מושכר יקר ערך וחומרי גלם איכותיים. 

בנוסף, שיפוצניקים שמתוקף תפקידם עושים פעולות מסוכנות כגון טיפוס לגבהים או טיפול בתשתיות חשמל או גז, מומלץ שיחזיקו ביטוח שיפוצים נרחב שייגן עליהם במהלך עבודתם הקשה והמסוכנת.

מה מכסה ביטוח שיפוצים בתים?

ביטוח שיפוצים הינו ביטוח מורכב מאוד שיכול להכיל בתוכו, עפ"י בקשת הלקוח, כמה סוגים של ביטוחים:

ביטוח מבנה

פוליסת ביטוח שיפוץ נכס תגן על אחריות המשפץ במקרה שריפה, גניבה, שיטפון ומספר סיכונים אחרים בזמן ביצוע עבודות בנייה.

ביטוח ציוד

ביטוח ציוד כבד המשמש בשיפוצים כולל ביטוח צ.מ.ה. (ציוד מכני הנדסי) וביטוח סחורה בהעברה.

ביטוח תאונות עבודה

אנשי שיפוץ סובלים מסיכון גבוה לסבול מפציעות עבודה קשות. זאת בשל השימוש התכוף שלהם במכשירים מסוכנים, והצורך שלהם להגיע למקומות קשים להגעה כולל גגות, תקרות, ומאחורי קירות. ביטוח תאונות עבודה מכסה הוצאות רפואיות במקרה פציעה, ופיצויים במקרה פציעה או מוות.

שקיעה, סחף והצפה

ביטוח שיפוצים מכסה את עלות תיקון הנזקים המבניים שנגרמו בגלל שקיעה, סחף או הצפה. מוסכים, סככות וגדרות כלולים גם כן, כמו גם עלות תיקון פריטים כמו צינורות, כבלים וביוב. 

למה לבחור סקוריטס?

חברת הביטוח סקוריטס הינה אחת מגופי הביטוח הוותיקים במזרח התיכון. פעילותה העסקית החלה לפני קום המדינה, כמורשה של חתמי לוידס וכנציגה בכירה של חברות ביטוח זרות בישראל כגון סיגנא וקורנהיל.

במהלך השנים התמחתה סקוריטס והתמקצעה בתחום ביטוח רכב כבד, רכבי היסעים וציוד הנדסי. בנוסף, החברה פיתחה התמחות בתחום ביטוח חברות השמירה / ניקיון / כח אדם.

כיום נחשבת סקוריטס כאוטוריטה המקצועית המובילה בתחום תוך שילוב ידע ונסיון אשר נצבר במהלך שנות פעילותה עם הגופים הגדולים במשק.

רמת השירות, הגישה המקצועית והחוסן הפיננסי של תאגיד הענק הבינלאומי לוידס מאפשרים לנו כאן בסקוריטס לספק פתרונות ביטוח מקיפים ותחרותיים בכל הקשור לביטוח העסק.

 

אנחנו זמינים
צרו איתנו קשר