ביטוח מתקיני מערכות ספלינקרים / מתזים

שירותים נוספים

ביטוח מתקיני מערכות ספלינקרים / מתזים

מתקיני מערכות ספרינקלרים / מתזים מתכננים ומתקינים מערכות ספרינקלרים חדשות, ועשויים גם לשנות מערכות קיימות ולבצע עבודות תחזוקה ותיקון.

אם אתה מתקין מערכות ספרינקלרים למדשאות, אתה מתמודד עם מגוון רחב של סיכונים שעלולים להיות הרסניים כלכלית. פגיעה בעובדים, נזקי רכוש ותביעות משפטיות עלולים לאיים על הנכסים שלך ועל האיתנות הפיננסית ארוכת הטווח של העסק שלך.

ביטוח מתקיני מערכות ספרינקלרים יכול לעזור לך להפחית את הסיכונים שלך ולהגן על העסק שלך. אתה זקוק לסוכנות ביטוח ותיקה ומנוסה שתעזור לך להעריך את הסיכונים שלך ולמצוא את פוליסות הביטוח העסקי הטובה ביותר עבורך.

מדוע אתה זקוק לביטוח מתקיני מערכת ספרינקלרים?

תקלה אחת עלולה להוביל לאובדן של כל מה שעבדת להשיג בעסק שלך. אם לקוח מועד על הציוד שלך או על מתזים שלא הותקנו כראוי ונפצע, או אם המערכת שהתקנת מתיזה מים בכיוון הלא-נכון על ציוד יקר ערך או דולפת ופוגעת ברכוש הלקוח, אתה עלול להתמודד עם תביעות רשלנות, תביעות לכיסוי הוצאות רפואיות והפסדים כספיים הרסניים.

כמתקין מערכות ספרינקלרים, אתה נתקל גם בסיכונים רבים אחרים. העובדים שלך עלולים להיפצע בזמן שהם עובדים עם חותכי צינורות ומכונות כבדות. או שמשרדך או בית המלאכה שלך עלול להיפגע מוונדליזם, גניבה או אסון טבע. יתרה מכך, הכלים והציוד היקרים שלך עלולים ללכת לאיבוד או להיגנב בזמן שאתה עובד, ועובדיך יכולים להיות מעורבים בתאונות דרכים בעת נסיעה לעבודה או חזרה ממנה.

ביטוח עסקי מסייע לכם להפחית את העלויות הקשורות לפציעות עובדים, נזקי ציוד וחומר, תאונות דרכים ועוד. מכיוון שכל מתקין ספרינקלרים הוא ייחודי, צרכי הביטוח שלך ייקבעו על פי גודל החברה שלך, מספר העובדים שיש לך וסוג העבודה שאתה מבצע.

ביטוח אחריות מותאם אישית עבור מתקיני מערכות ספרינקלרים

מתקיני מערכות ספרינקלרים זקוקים לחבילת ביטוח מותאמת לסיכון הייחודי בענף שלהם.

ראשית, אתה זקוק לביטוח אחריות כללית למקרים בהם העסק שלך רשלני וגורם נזק לגוף או לרכוש לצד שלישי.

ביטוח אחריות כללית מגנה עליך במקרה של תביעות צד ג ', עם כיסוי לשכ"ט עו"ד, הוצאות משפט, פשרה ופסקי דין עד לגבולות הפוליסה שלך. ביטוח אחריות כללית יהיה אחראי על טיפול בלקוח שטוען שניזוק ברכושו בעת התקנת מערכת ספרינקלרים, או במקרה של פציעה במשרדך או בבית המלאכה שלך.

ביטוח רכב למתקיני מתזים

מתקיני מתזים חייבים להשתמש בכלי רכב כבדים להובלת כלים, ציוד ועובדים לאתרי עבודה ומהם.

אם ברשותך משאיות או רכבים כבדים אחרים, ביטוח רכב מסחרי מכסה את כלי הרכב והנהגים שבבעלותך במקרה של תאונה או נזק לרכב אחר המתרחש. ביטוח רכב מסחרי מספק כיסוי לנזקי רכוש ותביעות אחריות בגין נזקי גוף, נזקי רכב וחשבונות רפואיים, כמו גם עלויות הקשורות לתביעות עקב תאונות דרכים בהן מעורבים רכביך.

אנחנו זמינים
צרו איתנו קשר