ביטוח מתקיני פיגומים לפי תקן

שירותים נוספים

מתקינים פיגומים למחייתכם? 

 

מתקיני פיגומים לפי תקן האיחוד האירופי הינם מומחים בענף הבנייה המקימים פיגומים זמניים מברזל/ אלומיניום או בימוי המשמש לתמיכה בצוותי עבודה וחומרים בבנייה, תחזוקה ותיקון של מגוון מבנים עפ"י דרישות התקן של האיחוד האירופי. עם זאת, קבלני פיגומים עומדים בפני מערך ייחודי של סיכוני אחריות וחשיפות שעבורם ביטוח מתקיני פיגומים לפי תקן הוא הכרחי בהחלט. אנו מציעים מגוון כיסויים לקבלני פיגומים, כולל אחריות כללית, רכוש, ביטוח צד ג' ועוד.

הסיכונים בהתקנת פיגומים

התקנת פיגומים היא עבודה מסוכנת מאוד, המכילה בתוכה סיכונים משמעותיים לחייהם וביטחונם של פועלים העובדים על גבי הפיגומים. בכל שנה, מתים בין 30-50 פועלי בניין, מתוכם בין רבע לשליש מתים מנפילה מגובה רב, ועוד כמה נהרגים מנפילת חפץ כבד עליהם.

התקנת פיגומים עפ"י תקן מורידה באופן משמעותי את הסיכון לנפילה של הפועל. אולם גם בהתקנת פיגומים עפ"י תקן קורות תקלות ובעיות, וחשוב שמתקיני הפיגומים יהיו מכוסים מבחינה ביטוחית למקרה של מוות או פציעה של פועל או עובר אורח.

מה מכסה הביטוח?

ביטוח מתקיני פיגומים לפי תקן מכסה:

  1. פיצוי וכיסוי הוצאות לפועל או עובר אורח שנפגע בשל תקלה בפיגומים
  2. הגנה מפני תביעה במקרה של קריסת הפיגומים

הביטוח אינו מתרים ל:

  1. מתקיני פיגומים שלא על פי תקן (פיגומי עץ)
  2. קבלן פיגומים עם היסטוריית תביעות שליליות, 

אם אתם בעלים של חברה חדשה ללא היסטוריה או חברה המתקשה להשיג ביטוח מתקיני פיגומים מכל סיבה שהיא, ניתן להתקשר למספר 03-7525200 לקבלת הצעת מחיר לביטוח העסק שלכם.

אנחנו זמינים
צרו איתנו קשר